mandag 30. mars 2015

Eske til Brudeparet

I dag er det mandag, og det er min tur til å publisere ett bidrag for kaBoks. <3


Jeg har denne gangen valgt å lage en litt annen variant på en eske. Esken er mer som en pose, men perfekt for en liten betydningsfull gave til det lykkelige paret på den store dagen. <3


På fremsiden har jeg valgt å bruke kaBoks sin nydelie bryllupsdie. <3 Denne finnes det også skygge til <3


brudeparet-1


Ett tema som går igjen på esken er nøkkler og knapper. På siden finner du en nøkkel som er festet til en knapp med bling oppå. Dette er på begge sidene av esken.


brudeparet-2


Baksiden er enkelt pyntet. Jeg har også laget en tag som man kan skrive noen hyggelige ord til det lykkelige parret hvis man ønsker det <3


brudeparet-3


Også på baksiden finner man en nøkkel <3 Nøkkelen til hjertet <3


brudeparet-4


Da har dere sett mitt bidrag i dag, kansje blir dere inspirert i å lage en slik eske ? Den er også perfekt til flere andledninger enn bare bryllup <3


Vil også gjerne minne på konkurransen vår som pågår nå, med masse flotte premier. Du finner mer info om deltagelse HER !!


Da ønsker jeg der en fortsatt fin mandag <3


gratisfrakt


Klem fra DT Silje Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar