torsdag 14. mai 2015

Ung Kjærlighet

Hei Hei Alle Sammen :-)


Vi går inn i en periode nå med mange bryllup som ligger forran oss. Mange lykkelige par venter i spenning på å gi sine utvalgte sitt JA på bryllupsdagen. Derfor er mitt kort til dere ett bryllupskort i lekre blå farger og oppå det har jeg brukt en herlig die fra kaBoks med ordet KJÆRLIGHET <3



Diesen jeg har valgt å bruke er en så herlig sammensatt og man kan bruke den til mye mer enn bare bryllupskort. Du kan bruke den til dåp, til valentines, til ulike jubileer, og ikke minst passer den perfekt til LOer og Prosjekt Life.


Jeg har valgt å bruke min på ett bryllupskort <3




Motivet jeg har valgt ut er ett litt hippt, moderne Shabby Chic motiv. Jeg bare elsker stemningen og friheten som ligger over bildet.



Ellers på kortet har jeg brukt ulike blomster og detaljer som bling og perler.



Da har dere sett mitt bryllupskort for denne gangen <3


Jeg ønsker dere en fortsatt fin Kirsti Himmelfartsdag <3


Klem fra DT Silje Kristin



Du kan finne vårt fantastiske lotteri her!  Det er fortsatt to dager igjen!

1 kommentar:

  1. Hvor er det flot Silje og jeg er helt enig, det udstråler en frihed og selvtillid så enorm, og det er bare pragtfuldt.

    SvarSlett