onsdag 10. juni 2015

Mamma elsker deg

I dag har jeg en enkel LO å vise fram, hvor jeg har brukt flere av de nye diesene til kaBoks for å lage tittelen. Jeg har koset meg med å scrappe bilder fra minstemors første 17mai feiring:


Her har jeg pyntet opp med div: Blonder, perleblonde, en tyllblomst som jeg har farget med distress ink. Hvite dots og kakeserviett, for å skape den yndige følelsen. En peble har jeg også lurt med, og mamma er skrevet med transparang dymotape.



Her har jeg kombinert diesene: "Elsker" og "Ord-Norsk" for å få den tittelen jeg ville ha. Synes det er så genialt at alle disse flotte disene med ord, kan kombineres til utallige ulike utrykk... Til en hver annledning.



Elin

 

2 kommentarer:

  1. Ååååh hvor er det bare et fint LO her. Såååå yndigt og lækkert. Der er bare ikke noget, der slår små børn i enhver anledning, og alt tilbehæret passer bare perfekt dertil.

    SvarSlett
  2. Tusen takk Maryann :) Det er veldig trivelig å ha slike små å ta bilder av, for senere å scrappe som et minne :)

    SvarSlett