fredag 24. juli 2015

Juletræet med sin pynt

I dag er der kun 5 måneder til juleaften!

Ih du milde, tiden går stærkt og inden vi får set os om er det Jul igen. I år har jeg hver eneste måned på den 24. lavet et julekort. For engangs skyld vil jeg til december allerede have et lager med 11 julekort og dermed forhåbenligt undgå den værste julekorts-stress-produktion ;-)

PiasCreative_IMG_2143

På mit kort har jeg stemplet med KaBoks "Juletre" stempel, som jeg har varm embosset med guld embossing pulver. For at fremhæve juletræet har jeg die-cuttet en ramme sort/hvidt mønsterpapir og sat det lidt på skrå på kortet.

PiasCreative_IMG_2145

Juletræet er pyntet med røde halvperler, som matcher det røde designpapir. Halvperlerne er også med til at skabe en sammenhæng til teksten på julekortet.

PiasCreative_IMG_2146

Jeg har også en forkærlighed for at lave fishtail ender på mine Dymo-tekster. Jeg synes den lille detalje nogen gang giver det lidt ekstra punch på kortene :-)

Så det var mit julekort med et lidt utraditionelt twist af sort.

Og nu er weekenden lige om hjørnet. Skal du være kreativ denne weekend?

Pia :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar