onsdag 29. juli 2015

Til en super god venn

Ja i dag er det min tur til og inspirere dere. Og jeg har satt meg ned og laget et enkelt kort til en super god venn. Jeg synes kort med mye hvit er veldig fint, og spesielt i kombinasjon med en enkel sart farge. Og kort man kan overaske venner med kan jeg aldri få nok av ;-)

Det nederste bildet av kortet her har litt feil farge gjengivelse, for det ser ikke ut til at jeg noensinne skal klare og ta gode bilder av hvite kort. I dag prøvde jeg både med lys ute, og falskt lys inne. Jeg har prøvd og redigere i PS, det lille jeg kan, men ingenting hjelper. Så om du har et godt råd for bilderedigering av hvite kort, så legg gjerne igjen en kommentar :-) Men det øverste ble for så vidt ganske så riktig :-)

Jeg har brukt både diesen Super, og stjerne diesen. Og et tekststempel fra små ord - bestevenn. Chevron mønsteret er et stempel fra Lawn fawn.

kreativelena_46_2015 Chevron stripen og super diecutten er festet opp på 3d puter. Og som dere ser så har jeg her virkelig ikke klart og ta et ordentlig bilde. Fargen ser jo mer blå ut en grå ;-) Men ville gjerne vise dere at det går helt fint og få alt dette opp på 3d puter. Og det gjør at et enkelt kort får en flott dimensjon, og ekstra synlighet, selv med kun 1 farge.

kreativelena_46_2015_2

Som alltid så håper jeg at dere koser dere med hobbyen deres. Vi sees igjen :-)

- Lena_J - 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar