fredag 25. september 2015

Juletags

I år som de andre årene, har jeg bestemt meg for å starte "juleproduksjonen" tidlig. Forskjellen med i år og de andre årene er at jeg gjør alvor av det i år.......


 10


Her har jeg lagd 2 tags med noen nyheter fra kaBoks, samt brukt noen av de andre julerelaterte produktene som du finner HER.


7


Jeg har brukt stempelplaten som inneholder mange forskjellige ord som hører julen til; JULEHILSEN, JULEKLEM, GOD JUL OG MER. På baksiden har jeg stemplet med dette juleverset.


9


På tag numer 2 har jeg også brukt av "Jule-ordene". I tillegg har jeg brukt disse flotte snøkrystallene som lett lar seg stase ut. Jeg har drysset litt glitter over for å få en gnistrende effekt over dem.


I tillegg til produkter fra kaBoks så har jeg brukt blomster, bling og bånd fra Wild Orchid Crafts.


2


Også her har jeg stemplet en julehilsen bak.


6


Ha en fin helg!

1 kommentar:

  1. Super lækre julekort her fra Randi. Jeg ville sådan ønske, at jeg kunne være lige så standhaftig og komme igang. Jeg lover også mig selv hvert år, at i år skal jeg starte tidligt, men det ender altid med i sidste minut, og såmænd også i år, da jeg lige nu har såå meget andet, som SKAL være færdigt først ha ha ha, men sååå dejligt at se, at nogen kan ha ha. Godt gået RAndi og de er kanon flotte også.

    SvarSlett