fredag 30. oktober 2015

Jule Pingvin i Måneskin hos Kaboks

Så er det atter blevet min tur til at lege med Kaboks og denne gang er det den lille mega nuttede pingvin, som har fanget min interesse. Pingviner er da nogle søde små dyr, som vralter rundt i sneen og elegant flyder gennem vandet. Siri har skabt den sødeste lille Pingvin gut i dette stempel :)

PiasCreative_IMG_2764a

Denne gang har jeg kastet mig ud i farvelægning med Promarker pens. Jeg er absolut ikke ekspert i dette, så der er begrænset med tone-i-tone farvelægning. Men nogle gange behøver man jo heller ikke gøre det alt for kompliceret ;)

PiasCreative_IMG_2766a

Stemplet med den søde pingvin hedder "Pingvin i Måneskinn" og det dejlige swirly "God Jul" stempel passer perfekt i bredden til A6 kort.

PiasCreative_IMG_2767a

Får du brugt dine Promarker eller Copic pens så ofte, som du gerne vil? Eller samler de lidt for ofte støv, som mine gør? Men når jeg så endelig tager fat på dem, så nyder jeg det utroligt meget.....så føler jeg mig næsten som et barn igen.

Se et super sødt kort af Siri med samme Pingvin stempel...HER.

Kreative hilsner fra

Pia :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar