fredag 2. oktober 2015

Skandinavisk Jul

Jeg er simpelthen så vild med Kaboks' nye die med den fine Dahla Hest! Mange kender den sikkert mest som svensk julepynt, men den har de sidste par år vundet sig ind i mange danske hjem.

Se lige de fantastiske fine detaljer med snefnug mønsteret, som er placeret perfekt for at illustrere en moderne udgave af Dahla Hesten.

IMG_2659

Jeg kunne slet ikke stoppe med at lege med den fine die. Jeg er personligt vild med Inlaid Die-cutting teknikken, så jeg kastede mig begejstret ud i det med denne die. Jo, det er lidt af et puslespil at få alle de små dele på plads, men resultatet i sidste ende er helt klart det hele værd!

Teksten på kortet er lavet ved at kombinere 2 af de nye stempelsæt på dansk. Det er 2 stempelsæt, som jeg personligt er meget stolt over at have bidraget til :o) Så alle danskerne har virkelig noget at glæde sig til, når den nye release er klar i butikken.

IMG_2667

Inlaid teknikken betyder, at man nedfælder sit die-cut motiv i kartonet. Effekten er, at overfladen er helt plan, når man kører sine fingre henover.

Jeg måtte også lige prøve at bruge Dahla Hest die'en i rødt glitter karton, så jeg lavede en fin gavepose med brug af We R Memory Keepers Gift Bag Punch Board. Dog har jeg selv modificeret målene, så posen blev meget større end standard størrelsen.

IMG_2649

På gaveposen valgte jeg at beholde de små die-cut dele i snefnugget på ryggen af hesten. Dette for at skabe et tydeligere look af en saddel.

IMG_2650

Til gaveposen limede jeg bare Dahla Hesten direkte på. Teksten er fra et af de nye stempelsæt, som også er brugt på kortet.

Og her er lidt bonus information! Kaboks's snefnug diesæt Die-19 passer perfekt til snefnug mønsteret på Dahla Hesten :o)

Pssst....og den ny release indeholder også et stempelsæt, som matcher snefnug diesættet.

Kram Pia :o)

2 kommentarer:

  1. Ja den hest er bare sååå fin og rigtig flot lavet i den smukke røde farve her.
    Sååå fint lavet og giver en rigtig julestemning her.

    SvarSlett