fredag 25. desember 2015

Alle Ugens Dage med kaBoks

Jeg håber, I alle har en dejlig 1. juledag i hele Skandinavien. Måske nogle af Jer var heldige og få lidt kreative gaver juleaften? Måske et gavekort til kaBoks??

Mit projekt i dag handler ikke om Julen, men er meget inspireret af Valentine's Day. Det er ikke fordi vi fejrer denne dagen i Danmark - endnu. Men man skal altid huske, at fortælle sine kære, hvor meget man holder af dem og elsker dem. Og det er netop det, dette kort handler om!

PiasCreative_IMG_2874

Jeg har brugt stemplet "Ukedager" som mest er tænkt til Project Life. Men det behøver absolut ikke begrænse én i brugen af det. Jeg har brugt det til at lave min egen baggrund, som støtter op om min tekst på kortet.

Dette kort skal min kære mand have. En eller anden dag, bare en helt almindelig dag, vil jeg sørge for at det kommer ned i hans arbejdstaske. Måske han finder det samme dag, men det er ikke sikkert. En eller anden dag, vil han falde over det og få sig en dejlig hilsen :)

"Elsker dig alle ugens dage"

PiasCreative_IMG_2879

Teksten på kortet er bygget op af die'n "Elsker" og et alfabetstempel.

SBN-2012-02-600_1[1]die-38


 

 

 

 

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar