torsdag 10. desember 2015

Elsker dig med Kaboks

På denne tid af året bliver der selvfølgelig lavet masser af julekort, hvilket er super dejligt. Men ind i mellem trænger man også til en pause fra al jule halløjet. Sådan har jeg det i hvert fald. Derfor er jeg allerede gået lidt i gang med Valentins Day temaet. Så i dag er temaet "Elsker" :)

PiasCreative_IMG_2834

Det første jeg har gjort er at bruge en stencil direkte på min kortbase. Her har jeg med Ink Blending Tool'et påført en grøn nuance af Distress Ink. Herefter har jeg die-cutteet 2 stykker karton - et i grønt og et i hvidt. Det hvide stykke er med til at fremhæve min tekst.

Som sædvanligt har jeg holdt mit kort ganske enkelt og stilrent. Jeg ønsker nemlig at ordet "elsker" er i fokus på mit kort. Her har jeg brugt die'en "Elsker" i kombination med et alfabet stempelsæt fra Lawn Fawn.

die-38

PiasCreative_IMG_2836

Hvad med dig? Får du også lavet nogle ikke-julekort for tiden?

Pia :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar