onsdag 9. desember 2015

Et enkelt julekort

Det er virkelig ikke noe problem og lage rå lekre julekort når man har kaBoks produkter og fråtse seg i ;-) Sist uke fargela jeg et motiv, denne gangen leker jeg bare med det tredimensjonale. Ofte når man lager veldig enkle kort, kan det fort bli flatt og kjedelig. Men med en bunke 3D puter i ulike høyder kommer man langt.

Jeg sprutet litt maling på kortet først. Så limte jeg snøfnuggene på stripen med papir. Deretter stanset jeg ut god jul to ganger og limte de sammen før jeg limte de ned på stripen min med papir. 3D puter var neste steg, og dermed ble hele stripen og alle snøfnuggene mine litt løftet fra bakgrunnen. Så stemplet jeg ønsker dere fra stempelsettet gledelig jul, og festet det med en enkel pute i den ene enden, og dobble 3D puter i den andre enden. Og til sist en liten dompapp, de er jo så utrolig søte :-)

kreativelena_60_2015

Her ser man kortet litt fra siden så ser du hvor mye 3D putene faktisk har og si.

kreativelena_60_2015_02

Så håper jeg du er blitt litt inspirert, og kanskje er jeg heldig og få se dine julekort også?

Som alltid, kos deg med hobbyen din, vi sees

Lena_J

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar