torsdag 31. desember 2015

Nytt medlem av designteamet:


Line


Hei alle sammen.


Mitt navn er Line, og jeg er rykende fersk på Kaboks DesignTeam!


Etter en super koselig telefonsamtale med Silje Kristin på lille julaften, er drømmen gått i oppfyllelse.


Jeg har drevet med kortlaging siden 2009, da datteren vår fikk et hjemmelaget kort når hun ble født. Jeg måtte så klart prøve meg på det samme, og da var det gjort. Jeg var hektet!


Jeg har alltid likt å lage ting med hendene, så dette ble fort også en stor lidenskap. Idag, snart 7 år etter, er jeg like hektet og storkoser meg når jeg får sitte i kosekroken min.


Bloggen min er jo mitt lille vindu ut til verden, og der finner du jevnlige oppdateringer av hva jeg har laget: Kosekroken min


Jeg holder til i Eidskog, en liten kommune i Hedmark. Her koser jeg meg med familien min, som består av mannen min og mine 3 hjertebarn på straks 7, 14 og 17. ♥ Og så klart hund og 4 katter. Så vi har et ganske så aktivt liv.


Jeg gleder meg masse til å ta fatt på oppgaven som DT hos KaBoks. og håper jeg kan være med å inspirere dere der ute.



Gleder meg til å se dere masse i 2016.


Klem Line

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar