mandag 18. januar 2016

Vinter og snø:

Det er vel en overdrivelse å påstå at vi har vært bortskjemt med snø de seinere årene, hvertfall her i Hokksund. Januar og februar har bydd litt på det hvite element, og da er det bare å få brukt det så fort som mulig. Helga har vært fin til utelek, selv om temperaturen har vært ordentlig isblå! En liten tur blei det, lell, og fotografen var selvsagt også ute en tur;)


Her kommer en vinterlayout til dere denne mandagen:


IMG_4943   *****


Litt nærbilder for å få med de fine diesene:


IMG_4947


*********


Her ser du hvordan jeg har brukt diesen vinter og snø:


IMG_4945**********


Her ser dere hvordan jeg har brukt snøfnuggborden som en del av lagene. Jeg gjentar at denne diesen er så utrolig fin til alt mulig!!


IMG_4944


Jeg håper at du ikke har en alt for kald mandag der du er!


<3


Elisabeth

1 kommentar:

  1. Fantastisk. Jeg rett og slett elsker måten du bygger opp layouten på, og måten du har delt opp diesen på. Og måten du blander fargene på er beundringsverdig :-)

    SvarSlett