fredag 5. februar 2016

HUSK det er din fødselsdag!

Min far har faktisk fødselsdag i dag, 5. februar, og fylder 69 år. Han er allerede gammel nok til at gå på pension, men det ønsker han ikke. Han har sit eget firma og så længe kroppen er med, så har han ikke planer om at gå på pension. Jeg fik derfor en ide til et lidt humoristisk kort til ham.

I den alder kan det jo måske knibe med hukommelsen en gang i mellem....selvom jeg nu snarer tror, det er fordi han ikke er specielt interesseret i sin egen fødselsdag ;)

IMG_2966

Jeg har med vilje ladet mit stempel af manden gå uden for kanten på mit kort. Ved kun at stemple sit motiv delvist på kortet, kan man skabe ekstra fokus på motivet. I nogle tilfælde kan man få et helt andet look ud af det.

Til kortet har jeg brugt stemplet "Mann med hatt, stor" og stemplet "Ukedager".

SBN-2012-01-304_1SBN-2012-02-600_1[1]

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar