søndag 21. august 2016

Præsentation af nyt designteam

Tak til Lena for at sætte gang i præsentationerne i går..
Jeg er Berit Rosenfeldt og bor med familie og hunde tæt på Silkeborg i Danmark. Er til dagligt computernørd i den grafiske branche....
Det er nu nogle år siden jeg gik i gang med at lege med papir, og jeg synes det et spændende og fleksibelt materiale. Min favorit er helt klart at lege med teknikker og konstruktion. Dvs. at bygge bøger, “opfinde” ny kort bukninger, lege med forskellige blækker, farve, pulvere og andet kemi 🙂 Desuden synes jeg godt om at blande de gamle tryk teknikker med de nye materialer.
Jeg laver gerne process video af forskellige kort m.m. på min blog er det link til min youtube kanal.
Tre ting må have er papir, sværte og pynt :-) Selvfølgelig dies, fordi jeg lave det meste pynt selv.
Jeg er rigtig begejstret for at være med i dette team, og er sikker på at KABOKS får god succes i Danmark, nu priserne er mere konkurrencedygtige og at de som noget helt unikt tilbyder gratis fragt på alle ordre OGSÅ til Danmark.
Vælg at følge denne blog og se hvem det næste designteam medlem er ... Du kan også deltage i spændende udfordringer og få masser af god inspiration. Jeg glæder mig til at lege med dig :-)
med venlig hilsen
Berit Rosenfeldt
Her er eksempler på mine kort...


3 kommentarer:

  1. Super dejligt at se, at du er kommet med på holdet Berit. Det skal nok blive kanon godt for os alle sammen, er jeg sikker på, du laver jo nogle super fede ting.

    SvarSlett
  2. Digger lekenheten du har i dine prosjekter, og jeg gleder meg vilt til og se masse av deg fremover :-)

    SvarSlett
  3. Tillykke med jobbet. Godt set af kaboks, at få dig på holdet. Du kan så mange forskellige ting og laver nogle rigtig fine ting og nogle gode letforståelige videos - uden at lyde "alt for pædagogisk".
    Jeg glæder mig til st følge med på kaboks.

    SvarSlett