lørdag 17. september 2016

Gjestedesigner Pia Larsen - Hjerter

Hejsa :)

Jeg er Pia Larsen fra Pia's Creative World og er dagens gjestedesigner her på Kaboks bloggen. Jeg kender Kaboks rigtig godt, da jeg var med på deres første Design Team sammen med super søde ex-teamies Silje og Lena. Jeg har fornøjelsen af at være blevet inviteret til at være med til at inspirere Jer i forbindelse med Kaboks's...

"Hjerter eller Stjerner" 

Da jeg fik at vide, hvilket tema denne udfordring skulle have, kunne jeg ikke undgå at tænke JUL! Hjerter og stjerner er jo mega jule-agtigt. Derfor gik jeg straks i gang med at finde mine Kaboks stempler og dies frem for at finde noget, som kunne bruges til et moderne og utraditionelt julekort.

Jeg besluttede mig for at gå med farvekombinationen sort, hvid og rød. En lækker moderne farvesammensætning.

Og resultatet blev således.....

Mit kort er et shaker-kort. Til mit vindue har jeg brugt die'n "Intarsia Hjerte", samt til den røde glitter ramme.

Mit shaker-kort er fyldt med en masse fra hjerter, som er die-cutted i både rødt glitterpapir og almindeligt designpapir i rødt/sort . Det giver et dejligt spræl og får kortet til at live op i lyset.

Jeg har brugt die'n "Hjerte Konfetti" til alle de små hjerter. Det er blandt andet denne die, som kan vindes i denne udfordring.



Teksten har jeg stemplet på en banner fra et andet brand. Teksten fra Kaboks's stempelsæt "En lille julehilsen - dansk". Dette tekststempel har en stor plads i mit hjerte, da jeg har været med til at designe det :)

For at få den lange tekst til at passe på min banner, har jeg klippet mit clear stamp tekststempel over. Jeg ved mange er angst for at klippe i deres stempler, men jeg gør det ofte. Fordelen ved clear stamps er, at man altid - seriøst altid - kan sætte dem sammen igen. Hermed får man større fleksibilitet og variation ud af sine stempler.



Til Julen hører også fugle, så jeg besluttede mig for at placere et på små røde dompap fugle ovenover mit shaker vindue. Disse er lavet med die'n "Dompapp" og die-cuttet i rødt glitterkarton. For at få den ene Dompap spejlvendt, har jeg simpelthen bare die-cuttet fra bagsiden af mit glitterkarton.

Dette kort design kan ligeledes gå til at bryllupskort. Det er bare om at bruge en anden farvekombination, som er mere passende for bryllupper. Og her kunne man så stemple navnene på brudeparret indeni hjertet. Bare en ídé ;)

Dette er alt fra mig i dag. Håber du blev inspireret til at deltage i udfordring #5.

Kreative Knus,

Pia fra Pia's Creative World





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar