fredag 3. februar 2017

Babykort i blått

Noen ganger trenger man å få brukt opp litt resteark, derfor har jeg laget 10*15cm kort hvor jeg har fått brukt rester som jeg hadde liggende.
Dette er også kjekke kort å gi bort i gave i sett av f.esk 3

Er så heldig å ha fått leke meg med en utrolig søt stempelplate. Og som dere kan se har jeg brukt flere av tekstene og satt disse sammen.
Er ikke bare den en må ha så vet ikke jeg.
Elsker swirlene og fonten.



På dette kortet har jeg fått lov å leke meg med en dies som igjen kan settes sammen til flere forskjellige kombinasjoner. Passer perfekt til både kort og LO.


Håper du tar deg tid til å bli med på vår utfordring denne gangen også :-)




1 kommentar:

  1. Hvor er det bare nogle super søde og lækre kort her, du har lavet. Virkelig smukt arbejde.

    SvarSlett