mandag 24. april 2017

Hurra!!

Hej Alla!

Idag bjuder jag på ett grattiskort där jag lekt med flera av dom nya härliga diesen, bland annat ballongerna och Hurra-texten.

Det brukar vara många födelsedagar, konfirmation och annat skoj nu på våren då ett härligt glatt kort alltid är bra att ha på lager.


Jag piffade lite med några stänk av colormist och några enamel dots.


Lite dekoration även på insidan med hjälp av text-dies och en ljuvlig doiley-die.
Gjorde en lite annorlunda vikning av kortet så jag fäller ihop och stänger med fliken jag skurit ut till vänster.


Hoppas jag kunnat inspirera dig lite idag.

Tips på produkter från butiken:

Ballong-die



Text-dies



Doilies-dies



Text-dies


Tusen tack för att du hälsade på här idag!

Kram Anna :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar